REGULAMIN SKLEPU "KRZYSZTOF SUDOŁ ALFA-MISS", ul. F. Płaskowickiej 46/8, 02-778 Warszawa, e-mail: sklep@alfa-miss.com.pl
Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr.167345, NIP: PL 9511500197, REGON: 017365837
1.REJESTRACJA
Podczas pierwszego zakupu w sklepie trzeba dokonać rejestracji, czyli założyć własne konto klikając na zakładkę "Logowanie do Sklepu".
Pozwoli to kupującemu, przy następnej wizycie w sklepie zamawiać towary bez podawania po raz kolejny danych adresowych, sprawdzać stan realizacji zamówienia i historię zakupów w zakładce "Moje Konto" oraz automatyczne korzystać z rabatów i promocji.
Klienci którzy założyli już konto, przy kolejnej wizycie w sklepie logują się także klikając na zakładkę "Logowanie do Sklepu" od razu albo w momencie składania zamówienia.
2.KOSZYK
Po kliknięciu na wybrany towar, zostaje on przeniesiony do koszyka. Jego zawartość można sprawdzić w każdej chwili z każdego miejsca sklepu, klikając na opcję [ więcej] na pasku "Twój koszyk" pod zdjęciem.
Zmianę ilości zamówionego towaru można wykonać poprzez wpisanie nowej cyfry w odpowiednim okienku i klikając na przycisk "Zmień ilość". Usuwanie towaru znajdującego się w koszyku wykonuje się klikając na przycisk "Usuń" przy danej pozycji.
3.ZAMAWIANIE TOWARU
Aby złożyć zamówienie na zakup wybranych artykułów, w zakładce "Koszyk" należy kliknąć na przycisk "Złóż zamówienie" <. UWAGA! Cena towarów "Na zamówienie" może być wyższa niż
podana w witrynie sklepu ze względu na wzrost ceny producenta lub zmianę kursu waluty. Cena podana przy takim towarze odnosi się do jego ceny przy ostatniej dostawie. Niekiedy od ostatniej dostawy mógł upłynąć długi okres czasu i cena danego towaru mogła ulec znaczącej zmianie. Prosimy o kontakt w celu ustalenia spodziewanej, aktualnej ceny towaru.
4.REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po wypełnieniu formularza rejestracyjnego z danymi adresowymi i
wyborze sposobu płatności oraz sposobu dostawy towaru. Osoby które zarejestrowały się jako klienci sklepu już wcześniej
nie muszą wypełniać formularza z danymi adresowymi po raz drugi gdyż dane te pojawią się automatycznie. W celu
potwierdzenia złożonego zamówienia do klienta jest wysyłany e-mail. Wysyłka
zakupionego towaru wykonywana jest następnego dnia po potwierdzeniu zapłaty przez "e-Card" - przy płatności kartą
kredytową , lub po wpłynięciu należności na konto firmy - przy płatności przelewem. Przy wyborze opcji "płatność za
pobraniem" należy tylko potwierdzić zamówienie. Zamówiony towar wysyłany jest
następnego dnia po potwierdzeniu zamówienia.
Dane konta bankowego: Krzysztof Sudoł "Alfa-Miss" , ul.Płaskowickiej 46/8, 02-778 Warszawa Nr. konta: 33 1020 1169 0000 8302 0089 8239
5.PŁATNOŚĆ ZA ZAKUPIONY TOWAR
Za zakupione w sklepie artykuły można zapłacić kartą kredytową, przelewem na podany numer konta lub "za pobraniem"
czyli gotówką w momencie odbioru przesyłki na poczcie lub u kuriera. Płatność za towar obejmuje cenę zakupionego
towaru oraz koszty wysyłki. Istnieje także możliwość zapłaty przelewem i osobisty odbior towaru po uzgodnieniu telefonicznym (601 368 594)..
Systemy autoryzacji kart płatniczych
oraz przelewów bankowych w eCard S.A. gwarantują
najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych.
Wysokie bezpieczeństwo dla transakcji kartowych zapewniane jest przez zastosowanie
silnych zabezpieczeń transakcji - 3D Secure ( Verified by Visa oraz MasterCard Secure Code), SSL 128 bitów (Secure Sockets Layer). System zapewnia wysokie bezpieczeństwo
również dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do sklepu internetowego i co równie ważne nigdzie nie są one przechowywane. Klient ma gwarancję, że numer jego karty zna tylko on i jego bank.
Bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pomocą przelewów bankowych jest zapewniane przez zastosowanie 128 bitowego protokołu SSL, jak również przez procedury identyfikacji
klienta w banku (login, hasło, hasło jednorazowe). Dokonując przelewu, klient loguje się
bezpiecznie bezpośrednio na stronie swojego banku. Informacje o jego profilu posiada tylko i wyłącznie jego bank.
6.DOSTAWA TOWARÓW
Zakupione pozycje wysyłane są na adres zamawiającego w zależności od dokonanego wyboru:
a) przesyłką pocztową poleconą priorytetową (zamówienie o wadze do 2 kg ) - koszt 12 zł
b) paczką pocztowa priorytetową (zamówienie o wadze ponad 2 kg) - koszt 18 zł
c) przesyłką priorytetową za pobraniem (niezależnie od wagi przesyłki) - koszt 21 zł
d) odbiór własny po uzgodnieniu telefonicznym - bezpłatny
e) na życzenie klienta przesyłką kurierską (DHL, Pocztex) płatną przez adresata przy odbiorze - wg. cennika firmy kurierskiej
(przykładowo cena za paczkę do 5 kg wynosi ok 30 zł )
7.REKLAMACJE
Opis procedury reklamacyjnej:
1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@alfa-miss.com.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
8.ZWROTY
Prawo do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej ze sklepem "Alfa-Miss" , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@alfa-miss.com.pl
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres sklepu wraz z otrzymanym paragonem/fakturą. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], Numery zamówienia [numery] .
Data zawarcia umowy [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
|